PALVELEMME MA-PE 9-17,  LA 9-13   |   MYYMÄLÄ OS. OJANTIE 35, PORI   |   SOITA 02 868 5110   |   Y 2793164-9 

Palautus ja vaihto

Palautus ja vaihto

Aina kaikki ei mene ihan putkeenä, joskus käy niin että tilaamasi tuote ei sopinut tai toiminut.

Meillä vaihto on aina ilmaista, ainoastaan tilauksen peruminen tai tuotteen palautus ilman vaihtoa on maksullista.
Erillisrahditettavien lavalähetysten tuotteiden palautus ja lähetyskuluista vastaa asiakas kokonaisuudessaan itse.

Seuraavilla ohjeilla palautus onnistuu jouhevasti.

1. Palautuspaketti
Paketoi tuotteet laatikkoon tai rahtipussiin jossa ne palautuvat turvallisesti meille takaisin.

Lisää laatikkoon palautuslomake täytettynä. Palautuslomakkeesi linkki löytyy saamistasi tilaus ja lähetysvahvistuksista sähköpostistasi.

ÄLÄ LIIMAA TAI KIINNITÄ OSOITEKORTTEJA TAI TEIPPEJÄ MYYNTIPAKETTEIHIN!

Joudumme veloittamaan uuden myyntipaketin hinnan mikäli se ei ole myyntikuntoinen, kuitenkin vähintään 20 €.

Mikäli et saa tulostettua palautuslomaketta täytä paperille seuraavat tiedot:

1. Tilausnumero
2. Tilaaja
3. Tilaajan puhelinnumero / sähköpostiosoite
4. Palautettava /vaihdettava tuote
5. Mihin vaihdetaan
6. Päiväys ja allekirjoitus

2. Palauta paketti ilmaiseksi

Vie paketti Postin palvelupisteeseen ja kerro, että tässä olisi Porin Konekeskukseen asiakaspalautus. Postin palautustunnus: XXXXX – kirjoita tämä ylös vaikka paketin päälle.

Muista pyytää palautuksestasi seurantatunnus ja kuitti, jotta voit seurata palautuksesi toimitusta Porin Konekeksukseen.

Kadonneita lähetyksiä ei hyvitetä ilman seurantatunnusta.

Hyvitämme rahat tai lähetämme samassa yhteydessä tilaamasi vaihtotuotteet sinulle heti, kun pakettisi on vastaanotettu ja tuotteet tarkistettu.
Otamme sinuun yhteyttä, kun palautuksesi on käsitelty.

3. Muutokset matkalla olevaan pakettiin

Mikäli lähetys on jo pakattu ja matkalla voidaan siihen tehdä muutoksia mutta tämä viivästyttää toimitusta ja saattaa aiheut-
taa ylimääräisiä kuluja. Asiakas vastaa täysimääräisesti muutoksen aihettamista ylimääräisistä kuluista huolitsijan hinnaston mukaisesti.

Palautuskäsittelyyn kuluu yleensä 1-2 vk mukaanlukien lähetysaika. Tarkistamme tuotteiden myyntikelpoisuuden ennen
rahojen palauttamista. Säilytäthän kuitin asiakaspalautuksesta kunnes olemme rekisteröineet palautuksesi. Palautus tapahtuu aina sille tilille tai kortille josta alkuperäinen maksu on tapahtunut emme siis tarvitse tässä vaiheessa tilinumeroanne.

Porin Konekeskus Oy
Ojantie 35, 28130 Pori
Puh. 02 868 5110
asiakaspalvelu@porinkonekeskus.fi

Vieritä ylös